Innehåll


RSS 2.0

Glutenfritt apelsinbröd

Bakade mitt vanliga bröd som jag tidigare beskrivit i bloggen men valde denna gång att baka på apelsinjuice istället för mjölk. Väldigt saftigt och gott!

 

Har idag bestämt att jag skulle måla staketet vid dammen som jag byggde för någon vecka sedan - även det beskrivet .. men vänta.. vad heter det.. hur stavas det.. beskrivit..skrev jag ju ovan.. men nu beskrivet.. vad säger man egentligen - får googla på det.. vänta lite..

Beskrivit ska det vara! Tänk vad det snurrar till i huvudet ibland och man helt plötsligt inte vet hur ett ord stavas eller vad det heter och ju mer man tänker ju mer galet blir det.

Staketet var det ja, som sagt jag beskrev (haha) staketet i tidigare inlägg och det bör målas innan vintern eftersom det inte är impregnerat. Hade bestämt mig för att det skulle göras idag om vädret var ok, vädret är bra men jag har ingen lust, ingen motivation - är bara trött. Får tvinga mig ut helt enkelt, så får det bli.. återkommer förhoppningsvis senare med resultat..

... känns trögt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback