Innehåll


RSS 2.0

Självstängande toalettlock

Erkänner att det finns en del saker som gör mig irriterad och det är framförallt när saker och ting inte passar eller att det är fel på något man köpt. Jag har en viss förmåga att få just de lådor med mig hem där det fattas diverse tillbehör när jag handlar därför tar jag alltid en förpackning som ligger långt in eller underst i högen för att försäkra mig om att ingen öppnat den.. tyvärr hjälper inte alltid det här då det i stället är fel förpackat.. suck!
 
Vis av erfarenheten att man ska kontrollera allt noga innan man handlar så att det verkligen passar just ens eget användnigsområde så tycker jag att jag är noggrann så även när jag handlade det självstängande toalocket som skulle vara av universalmodell. Det har legat ett tag men idag tog jag tag i saken att byta ut det gamla locket och monteringen gick galant med dock ett problem, locket kan inte stå öppet! Det översta locket står vinklat och den undre sittringen kan inte stå öppen .. i dessa fall känner jag irritationen växa i mig.. 
 
Till saken hör också att jag köpte toalocket som utbyte av en anslutning till diskhoblandaren i tvättstugan som.. jag vad tror ni.. inte passade såklart ... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback