Innehåll


RSS 2.0

Inte blåtand men blåtå

Sitter med laptopen i knät, högläge på vänsterfoten, X-factor på TVn och ett glas vin bredvid och har kastat in några bokrecensioner på bloggen. Ligger ju som sagt tidigare efter med recensioner av de böcker jag läst men börjar så smått knapra i kapp.
 
Varför har jag foten i högläge? Bar mig som vanligt dumt åt!
 
Fick för mig att flytta massagestolen som väger hundra kilo. Den har hjul så man kan rulla den men det är tungt. Bestämde mig för att den skulle få stå i gästrummet i stället för vardagsrummet. Kom tyvärr inte så långt innan jag lyckades rulla upp den på stortån - ajajaa - det gjorde ont! Nu får jag nog räkna med en blå tå framöver.
 
För övrigt så har dottern och dotterdottern idag flyttat ut från gästrummet till en egen lägenhet. Senaste veckorna har gått åt till att spackla och måla lägenheten, jag får återkomma med bilder i senare inlägg.
 
Med andra ord så har jag ett gästrum ledig igen :)

Kommentarer
Postat av: magdalena magnusson

vad fin blogg du har

2012-10-15 @ 14:58:56
URL: http://magdasfotoblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback