Innehåll


RSS 2.0

Urtikariafyrverkeri

Kroppen exploderade i natt i ett fullständigt urtikariafyrverkeri som täckte stora delar av kroppen och läpparna svullnade upp rejält. Tung dag, tung i huvudet, tung i kroppen, svullnaden gick ner men började i eftermiddags igen under båda ögonen och klådan har varit ihärdig.

Suttit mest i soffan hela dagen och läst böcker med Lovis, fullt tillräcklig aktivitet i det här tillståndet när både ork och tålamod tryter.

Förkylningen vill inte heller ge med sig, näsan rinner och jag nyser i omgångar och varje gång jag snyter mig så snyter sig Lovis också. Hon kommer vara väl förberedd när det gäller att snyta sig vid nästa förkylning för idag har hon nog snutit sig minst tjugo gånger - hon "kan sälv" minsann.





Lovis såg de här bilderna på datorn pekar och säger: "Det är bombom, du! (bombom = mormor).

Inte illa va? Kanske inte direkt sådan jag känner mig idag - men det kommer väl bättre dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback