Innehåll


RSS 2.0

Utvik

Märklig känsla när man öppnar en tidning och ser sig själv i bild och text. Artikeln för tidningen Tara angående "boomerangbarn" som jag och Angelica varit del i och som jag skrivit tidigare om är nu publicerad och finns i butikerna, jättekonstigt!

Trodde det skulle bli en liten spalt med några små bilder och när jag öppnar tidningen så är det stora bilder på fyra sidor - hoppsan. Nu känns det skönt att artikeln är ute och det hela är "över" och det var ju faktiskt inte så farligt.. har än och då i alla fall inte fått några hatbrev :)




Kommentarer
Postat av: lars

Jag tycker att det är så roligt med artikeln med Tara. Idag ska jag läsa artikeln. Angelica kom hem igår och tjatade om att marsvinen skulle flytta hem till oss och tydligen har hon också planerat för marsvinsbebisar. Nu får du reda ut detta med din dotter. Har man satt fan i båten får man ro han i land. Jag behöver nog inte säga att jag inte vill ta ansvar för mer djur;) kram

2012-02-10 @ 09:26:04
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Anneli H

Ha, ha, men jag har ryggen fri, jag planerar INTE för marsvinsbebisar och det är faktiskt "Osis mafin" som jag tar hand om åt henne eftersom det var jag som skaffade dem så tar jag ansvaret men hon får ha dem var hon vill, vill hon ha dem hemma så får hon ha det. Hon kommer bli en riktigt bra liten marsvinskötare :D Nu ska jag ge två charmiga marsvinskillar lite grönsaksgodis det uppskattas :)

2012-02-10 @ 12:41:41
URL: http://mittilivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback