Innehåll


RSS 2.0

Tibrokavalkad

Åkte en sväng till dottern i Tibro för att lämna en present till söta Lovis från morbror Alexander. Inte vilken present som helst utan en HOPPBORG!!

Mormor hade också en present med sig och så här ser det ut när Lovis öppnar paket:




Men tänka sig.. i paket låg Lovis favorit "PIGG" som självklart fick en stor kram.

 

Dags att testa hoppborgen som fick en bra plats på altanen.

Hoppborgen blåses upp av en fläkt på mindre än 30 s och hålls sedan uppblåst tills man stänger av fläkten och visst det låter lite grann från fläkten men inte så farligt men tillräckligt för att liten Lovis ska tycka att det inte känns helt tryggt. Det fick bli så att Pigg får testa först så Lovis kastar helt enkelt in honom i borgen :)


     



Hmm, kanske inte är så farligt ändå, men ändå säkrast att hålla mamma i handen.

    



Fikatime och självklart ska dockan ha lite också. Jag är inte helt hundra men jag tycker faktisk inte att dockan ser helt frisk ut ;)



Gick runt och kikade lite på vad som hänt sedan sist, Angelica hade fått i ordning en riktigt bra rit/skissarbetsplats med en schysst bokhylla - en gammal stege -  och så hade läshörnan blivit riktigt fin med gardiner och supercoola hyllor av typ "drivvedsbrädor" som Lars skruvat ihop.

 

När mamma Angelica ska gå ut med hundarna sätter sig också Lovis tillrätta i trappan för att ta på sig "gokoko" (sko på Lovisspråket), så sööt!





När det var dags för mig att åka hem fick jag den största och hårdaste kram jag någonsin fått av den lilla söta ungen - den gjorde gott. TACK Lovis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback