Innehåll


RSS 2.0

"Läsa tining"

Ja, så sa Lovis när jag tog på mig läsglasögonen för att läsa tidningen och så sprang hon i väg och kom tillbaka med en egen tidning "Vi i Villa" och ett par solglasögon. Hon tittade på mig, satte sig på golvet och sa "Osis läsa tining", vilken tur att kameran låg precis framför mig.



     

Det har varit en febrig Lovis några dagar, gårdagsnatten var den värsta med riktigt hög feber.


 

Hon har sovit mycket och tittat på Disneykanalen nedbäddad i soffan med en tablettask, "Pigg" Kaninen "Pingo" och vatten med is och alvedon :)

Idag mår hon bättre - feber tre dagar = tredagarsfeber. Skönt att hon inte fått någon förkylning eller influensa utan att det räckte med feber.

Jag tycker så mycket om den här lilla tjejen, hon är det bästa som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback