Innehåll


RSS 2.0

Modellpremiär!

Oj, vilken dag! Blivit fotograferad hela eftermiddagen inför artikel i Tidningen Tara (läs mer här). Jag och Angelica har blivit fotograferade ute, inne, vid köksbordet, i soffan, även Lovis fick vara med på bild, till och med katten Mio fick rycka in som rekvisita.

Det har verkligen varit en omtumlande dag. Trodde inte att fotograferingen skulle bli så omfattande men det slutar nog med att det blir en liten bild i ett hörn i anslutning till artikeln. Jag är verkligen inte van vid det här och uppskattar inte att se mig själv på bild - men är det inte så att tidningar retuscherar idag? Rynkor tas väl bort och det läggs till och dras ifrån lite här och där.. eller?? (hahaha) hmm, nåja, har man gett sig in i leken får man leken tåla, bara gilla läget och låta sin 40+  nuna (man är väl 40+ tills man fyllt 50??) manglas ut för granskande blickar i den svenska dampressen.

Kände mig lite som en deltagare i Top Model, hoppas bara jag inte blir utröstad utan att jag får stanna här åtminstone en vecka till :)

Det känns skönt att det äntligen är gjort. nu är det bara att vänta på publiceringen och hoppas att man i alla fall ser hyfsat normal ut. Lovar att meddela alla läsare när jag vet i vilket nummer artikeln kommer.






Är efter dagen riktigt trött och ännu en erfarenhet rikare - check!

SMILE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback