Innehåll


RSS 2.0

Jobbig vana

Svullna läppar och klåda. Urtikariahäxan grillade på extra i natt. Huvudet är tungt och kroppen seg. Sådana här dagar finns två alternativ - SOVA eller göra något ROLIGT. Jag tänker försöka med det sistnämnda - dock dra ett varv med dammsugaren först, då blir känslan ännu bättre när jag sedan sätter mig i soffan, med brasan tänd, ljuslyktor som brinner och bra musik från högtalarna.

Har ute i förrådet börjat ett "projekt bokhylla", skulle vilja fortsätta med det, det är roligt men inget som min kropp tycker är lämpligt att hålla på med idag. Kryper nog ihop i soffan med något handarbete.

Urtikaria är en jobbig vana, man vänjer sig, huvudet vänjer sig men kroppen tycker alltid det är lika jobbigt. Häxan ska dock inte få förstöra min dag det här ska bli en bra dag trots nässelpyjamas och botoxläppar.


Kommentarer
Postat av: Chip

Gillar bilden!!! Kan bara säga fy f-n för detta tillstånd - känner med dig, det vet du. Hoppas det lättar för dig snart. Kram.

2011-12-09 @ 19:46:16
URL: http://www.chippis1972.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback