Innehåll


RSS 2.0

Psykbryt

Fick ett psykbryt på den här skitkroppen, ja på hela min situation att bli liggande typ en vecka och inte klara ett smack, behöva be om hjälp för precis allt. Skitnacken har värkt som ett as i dag, sa till mig själv "skit i nacken det är inte den som är problemet och bry dig inte om den där lilla struntklådan fokusera på magen det är den som krånglar nu".

Ja, det är den j-a MAGEN som resten av kroppen inklusive 'jag' går helt bananas på, kan det finnas nåt litet place på det här köttbeklädda skelettet som funkar som det ska, jag bara undrar?

Det är fortfarande jag som skriver och jag vet att jag inte brukar låta så här men just precis nu idag så är jag innerligt trött på att behöva "lyssna på min kropp", jag vill köra järnet, bli trött och få träningsvärk inte fysiskt och mentalt stillestånd.

Ja, jag ska lugna ner mig, nej jag ska hetsa upp mig lite till för jag har en skitdator också som vill gå varm och stänger av sig och som har ett skittangentbord som saknar masssa knappar så det hoppar hit och dit när jag skriver den funkar precis lika bra som jag, puh, så då fick jag med det också.

Nu kan jag lugna ner mig ... tror jag ... och nej jag har inte lust att lägga pengar på en dator nu! På tal om annat så har jag ätit löfbiff idag, varm mat, riktigt gott ska äta det i morgon också om allt går åt rätt håll.

Det här var det sämsta "inlägg i debatten" någonsin och jag skäms för mitt språk men så här känns det just nu.

Ska krypa ner och lägga mig, samla ihop mina tårar och skicka till Afrika så slipper dom gräva brunnar.

I morgon är en ny dag, en helt ny dag!


Såja, det är bara att bryta ihop och komma igen!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag tycker din slutkläm var rolig.. samla i hop mina tårar och skicka till Afrika så de slipper gräva brunnar ;-) KLART du ska skriva av dig, detta är DIN blogg här skriver du vad du känner för!! NU så ska din mage bli bra och din kropp med, så här kan man inte ha det... STOR KRAM!

2011-05-20 @ 07:36:56
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Lena

Gud så jag känner medkänsla med dej.

Du sätter ord på många av mina känslor.

Besök gärna min blogg... vi har en del gemensamt.

Kram

L

2011-05-20 @ 09:35:11
URL: http://jagvarjedag.blogspot.com
Postat av: Anneli H

Tack ska ni ha! Ja, typ jag är väl inte riktigt på banan just nu men det är på väg åt rätt håll i alla fall :)

2011-05-20 @ 15:58:24
URL: http://mittilivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback