Innehåll


RSS 2.0

Summerdream


Sommar, semester, har inga planer bara en klump i magen.




Kommentarer
Postat av: Tessa

Kanske du skulle komma uppåt i landet och hälsa på? jag har också fått en klump i magen då det gäller sommaren då jag inser att ALLT som vi ska göra kommer hända under ca 2v. det är : 30 årskalas här i trakten, bröllop här i trakten,släktträff i Norra Finland, Släktträff i Norra Sverige 2 dagar efter 30årskalaset (tur att det är åt samma håll så det inte var östgötasläkten) men i natt då jag var sömnlös kom jag på att det är rätt ok, då jagar vi på som fasen under dessa veckor och sen får jag njuta av resten och ta det som det kommer :-D

2011-05-06 @ 07:18:22
URL: http://bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback