Innehåll


RSS 2.0

Djupt hål

Halvsitter i soffan för första gången i dag. Igår var en hektisk dag som tog på krafterna, var riktigt trött när jag kom hem, tvingade mig se hur det gick för Sverige i Eurovisionfinalen utan att egentligen lyssna på låtarna men det gick ju bra för Eric Saade och det var ju kul. Kände mig väldigt trött och "konstig" i kroppen, hade en stark olustkänsla på morgonen och värk överallt. Vid tiotiden drog det igång med fruktansvärda kramper i magen och kräkningar frös som bara den och febern har pumpat i kroppen, kräkningarna höll i sig till femtiden då det var dags att vända på mig för att få ut resten andra vägen.

Till på köpet krånglar urinvägarna med kramper och värk i njurarna så jag har garanterat en UVI också. Har precis nu lyckats få i mig lite vätska, för ett par timmar sedan kunde jag dödat för lite vatten men minsta tesked med kokt vatten orsakade fruktansvärd smärta i magen och kräkningar.

Fått behålla vattnet och tagit ett par alvdon och känner att de tar ner febern nu. Dock är smärtan i hela kroppen riktigt intensiv och jag vet av erfarenhet vad som troligtvis väntar i natt, min sambo vulkanhäxan älskar feberiga kroppar med infektioner, virus, influensa och hon eldar på sin urtikariabrasa för allt vad hon är värd.

Hade sett fram emot att titta på VM-finalen i ishockey mellan Sverige och Finland kommer ligga och titta på den i sängen känner mig dock väldigt omotiverad.

Är inte så kaxig just nu, känns ganska botten faktiskt och märker att kroppen inte har några reserver men hoppas smärtan i magen ska ge med sig innan natten i alla fall.

Slut på ork för en stund och känner mig trött och ledsen.




Kommentarer
Postat av: Magda

Styrkekram till dig, vännen!!

2011-05-15 @ 22:00:53
URL: http://magdasblogg.blogg.se/
Postat av: Tessa

Kram och krya på dig!!

2011-05-16 @ 17:55:35
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Annika Andersson

Stora mjuka Krya på dig Kramar Anneli..Sicken skit - jag hoppas du snart är bra!

2011-05-16 @ 22:59:23
Postat av: Anneli H

Tack snälla ni det värmer!

2011-05-17 @ 17:02:18
URL: http://mittilivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback