Innehåll


RSS 2.0

Feber

Halsont och feber om pollenallregin är orsak eller ej vet jag inte men kombinationen är ingen hit, känner mig ganska skruttig helt enkelt. Får jag bara lite ork tillbaka så fixar det sig nog med trädgården, får ta lite i taget (var det jag som skrev det?). Trädgården ligger ju skyddat till så det är bara jag själv som har ont av orensade rabatter eller oklippt gräsmatta och vildvuxen häck gör ju att ingen ser in *smile*.

Blir alvedon och soffa i dag också, lovar hålla mig "lugn och fin" så kroppen får vila och inte stressas i onödan. Inte varit många bra dagar mellan "grundstötningarna" den senaste tiden så jag ska ta det riktigt lugnt och sedan glädja mig åt det jag kan göra när de bra dagarna kommer.

Alvedonen har inte tagit bort all feber och huvudvärk men den gör så att jag i alla fall orkar ta fram stickningen har ett arbete på gång till en liten tjej, får se om jag får till det då jag måste göra om mönstret lite grann för att passa garn och storlek. Gjort ett första test som jag nu ska repa upp och göra om men jag tror att det så småningom kan bli bra, återkommer förhoppningsvis lite längre fram med resultat. 

Det var en liten lägesrapport nu dags för alvedon och kaffe - superkombo! 





Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja du måste vila nu... men jag är sådan att jag stressar upp mig själv då jag VET att det är något som ska göras så jag får ingen ro innan det är klart. Krya på dig nu!

2011-06-06 @ 21:31:55
URL: http://bloggspace.se
Postat av: Karin

Läser dig ofta, men skriver sällan. Härligt att se att vardagen innehåller varma, nära händelser mellan..



Kramar från en som oxå har många "händelser emellan.."

2011-06-07 @ 10:37:53
URL: http://mittilivet-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback