Innehåll


RSS 2.0

Segt

Det går lite segt med tillfrisknandet men jag tror att det äntligen är på väg åt rätt håll och positivt är att kroppen har fixat penicillinet riktigt bra. Urtikariahäxan har varit riktigt beskedlig dock så har penicillinet inte haft någon direkt effekt än. Har inte åkt in för spolning då det stundtals viss dagar lättar i bihålan och trycket har minskat så jag har god förhoppning om att det ska ge med sig.

Tröttheten är lamslående, känner mig som en zombie och huvudet är minst sagt tungt, längtar efter att få tillbaka lite energi och kraft. Har mest halvlegat i soffan på dagarna och bara gjort det absolut nödvändigaste och "pillrat" med ett av "stickprojekten" (se nästa inlägg).

Nu blir det lite kaffe för att sedan vila en stund.




Ja, just det yngste sonen fixade teoriprovet för körkort i morse - bra jobbat Knatten! Uppkörning nästa vecka sedan är min karriär som övningskörningshandledare över - skönt!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Huuua, stackare... det är ju nog jobbigt för en "vanlig" människa att få bihåleinflammation och du som har allt annat ovanpå det.. BRA gjort av sonen :-D

2011-06-14 @ 19:54:36
URL: http://bloggspace.se
Postat av: Chris

http://www.lakartidningen.se/engine.php?articleId=10697



Mycket ovanlig sjukdom men Anakrina var det enda som hjälpte! Läs denna länk! :-D Kram på dig!

2011-10-14 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback