Innehåll


RSS 2.0

The Academy of Motion Pictures Arts and Sciences


Oscarsgalan med allt vad det innebär, vackra kläder, kändisar, röda mattan och alla tacktal. Brukar försöka följa åtminstone början live få se hur länge jag tittar i natt. Ska ta ett glas rött och låtsas att jag är där - mina nätter är ju inte några höjdare så varför inte göra ett försök att få lite "glamourkänsla". Lite rött och choklad och alla häxor kan fara all världens väg - i natt är det glamour som gäller.

Fast glamour och glamour, jag vet inte hur glamouröst det är sittandes i sängen med håret i knut och morgonrock och med tanke på mitt förra inlägg så vet nog alla hur glamourös jag känner mig men trots det så tänkte jag mig en sväng backstage - nej, jag skojar inte - alla är inbjudna, det är bara att klicka på bilden nedan och "sign in" så har man tillgång till diverse kameror, röda mattan, Oscars Designers Challenge - och mycket mer.

Önskar att jag sett fler av filmerna innan galan - men det är som vanligt, får se dem efteråt, trots att jag varje år tänker att "nästa år, då ska jag minsann ha sett alla filmerna".

Jag är barnsligt förtjust i galor och det här är ju galornas gala! Så se nu till att lämna mig och häng med - click away!!

... och förresten det är "nian" på TV som sänder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback