Innehåll


RSS 2.0

..take me for what I am...

I have nothing

Söta fina Nanne Grönvall sjöng den som pausunderhållning i Melodifestivalen, tårarna rann på mina kinder när hon sjunger mina ord. Här originalet med the one and only Whitney Houston, från albumet The Bodyguard, för att inte tala om filmen, vet inte hur många gånger jag sett den.. men kan se den igen. Lyssna, njut - gråt om ni vill!



Share my life, take me for what I am
'Cause I'll never change all my colors for you
Take my love, I'll never ask for too much
Just all that you are and everything that you do

I don't really need to look very much further
I don't want to have to go where you don't follow
I won't hold it back again, this passion inside
I can't run from myself, there's nowhere to hide

Don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me
I have nothing, nothing, nothing
If I don't have you, you, you, you, you

You see through, right to the heart of me
You break down my walls with the strength of your love
I never knew love like I've known it with you
Will a memory survive, one I can hold on to

I don't really need to look very much further
I don't want to have to go where you don't follow
I won't hold it back again, this passion inside
I can't run from myself, there's nowhere to hide
Your love I'll remember forever

Oh, don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me
I have nothing, nothing, nothing

Don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me, no
Don't walk away from me

Don't you dare walk away from me
I have nothing, nothing, nothing
If I don't have you, you
If I don't have you, oh you

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej du!

Tack för kommentarer på min blogg, inte mer än rättvist att jag skriver på din, eller hur ;)..Ja sova tillhör ju inte det vanliga i mitt liv p g a sjukdom men ibland får man glädja sig minsann! Färsfylld Barkis - som sagt låter knas men det är ju gott och tråkigt att du inte kan äta det, finns det ingen annan variant för er som är glutenintoleranta?

Detta Youtube...Allt har funkar förut och tro mig jag har prövat alla varianter som går att uppbringa, det har blivit nåt tjall hos mig helt klart, har ju ett ex som är en riktig datahacker som inte löser det heller - och gör inte han det, då går det inte..Det får duga så länge med länken, rätt vad det är som funkar allt som vanligt, datorer och program o annat är icke att lita på ett skit. =)

Mycket nöjd med håret, köpt den färgen 1 gång förut, och man får väl försöka göra lite åt det grå ibland..

Ha det gott Annelie och vi hörs! Kram

2011-02-06 @ 11:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback