Innehåll


RSS 2.0

Spadag

Lovade söta Erika som är här på besök att hon skulle få åka till min duktiga systerdotter Andrea och få manikyr, under tiden som behandlingen pågick badade jag och min syster i deras bubbelbad - utomhus! Cirka 7-8 grader minus ute och ungefär 38 grader i vattnet, det var en underbar känsla att krypa ner i bubbelpolen!

När vi var hemma igen fick Erika fortsätta sin "spadag" med ansiktsmask, lite massage och till sist en ansiktsolja, nu hoppas jag att hon ska känna sig pigg och fräsch när hon på torsdag åker tillbaka hem till norrland.

I morgon filmar hon sitt bodypump-pass på gymet och därefter är hon klar för sin licens som instruktör - duktig tjej!




Så här vackra blev Erikas händer!







Lillasyster i badet, lite gott att dricka + tilltugg hade vi också :)










I andra hörnet sitter jag och njuter i ångan från det varma vattnet samtidigt som Erika får nagelvård i rummet där lampan lyser. Tror vi är ganska nöjda med dagen båda två :)


Kommentarer
Postat av: Tessa

Kram fina du!

2011-02-17 @ 17:58:21
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback