Innehåll


RSS 2.0

"All the Rivers Run"

Någon mer än jag som minns denna underbara miniserie som gick på 80-talet "All the Rivers Run", eller som den heter på svenska "Floden blev mitt liv". Jag missade inte ett avsnitt tyckte när den gick att det var det absolut bästa jag någonsin sett (!), jag köpte även LP:n med musiken till serien. Har försökt få tag i den på CD och hittade en amerikansk site som säljer den för $9.99 så den är beställd :) Ser fram emot att få lyssna till musiken igen och se om jag uppskattar den lika mycket som för snart 20 år sedan.

Det här lilla inlägget har tagit sin tid att klicka fram - mellanslagstangenten på min dator har gett upp så jag får trycka på lilla "gummipluppen" som sitter under där knappen suttit, tro mig det här ÄR frustrerande!!

Nu ger jag också upp... suck!



Kommentarer
Postat av: Tessa

Jaaa, jag minns titelspåret.. nu sitter jag och nynnar på det: na na na na na na na na na na na för floden blev mitt liv.. S det var ju underbar musik i den och i Mot Alla vindar om du minns den?

2011-02-27 @ 13:21:28
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Anneli H

Ja, Tessa vem minns inte den, kollade faktiskt på introt till den också när jag skrev det här inlägget :D

2011-02-27 @ 16:23:55
URL: http://mittilivets.blogg.se/
Postat av: Janne

Och nu går den på DK1.. Odödlig serie... liksom "Mot alla odds" Det är inte osäkert att den kommer till Sverige nu. SVT ock TVDK utväxlar allt nu för tiden..



Hälsningar

Janne

2011-08-08 @ 18:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback