Innehåll


RSS 2.0

Magsjuka

Åkte på maginfluensa med redan inflammerad tunntarm. Inte bra. Tillbringade största delen av gårdagen liggande, drack lite vatten och tvingade i mig ett ägg på kvällen när jag var försäkrad om att det fick stanna i magen.

Feber, värk i kroppen och en mage som protesterar vilt för allt jag stoppar i mig. Känns ganska visset nu men är dock mycket bättre jämfört med gårdagen där stor del av tiden tillbringades i "damrummet".

Som vanligt gottar sig min följeslagare Urtikariahäxan i allt som kan störa immunförsvaret och har dragit igång en grillfest där det inte är häxan som blir bränd. Men det blir bättre, jag vet - så mycket bättre!





Dancing with fire - målad av duktiga "Chip" som också
lider av Urtikaria. Se mer av hennes målningar genom
att klicka på bilden.


Kommentarer
Postat av: Chip

Åååh, tack - vad gulligt av dig att använda min bild :) Usch, din stackare - mina djupaste sympatier! Kram och krya på dig snabbt!

2011-12-05 @ 17:14:26
URL: http://chippis1972.com
Postat av: Anneli H

Tycker denna bild är så talande, känner igen mig själv i "lågorna" där jag försöker hålla bort händerna från kroppen på natten. Det är riktigt intensivt nu - ja, du vet hur det är :( En kram tillbaka och tack fördin uppmuntran!

2011-12-06 @ 11:39:18
URL: http://mittilivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback