Innehåll


RSS 2.0

Hänt i veckan - del 2

Lite pyssel & knåp har hunnits med i veckan. Virkat en typ av ljusmanchett som kan pryda bland annat värmeljus.

 

Ja, och som ni alla förstår har jag gjort dem i alla färger, storlekar och garnkvalitér - vadå  "less is more" ... man vill väl ha lite att välja på.. eller?

Nästa kvällspyssel har varit armband, virkat armband som jag prytt med ädelstenar - eller som man tidigare kallade just dessa stenar - halvädelsten.

     

Garnet är egyptiskt bomullsgarn Muskat från Garnstudio och stenarna på första armbandet är Jade och det andra har jag dekorerat med Agater. Möjligt att det kommer bilder på fler armband :)

Ja, det var allt jag hade för den här gången, dags att återgå till soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback