Innehåll


RSS 2.0

Balkongväder

Travat ved både i vedförrådet och på baksidan av garaget så nu kommer täljstenskaminen få gå varm nästa vinter = mysigt! Har också börjat städa garageförrådet, det var verkligen behövligt, känns så skönt när det är ordning och reda på verktyg och annat så man slipper leta efter det man ska ha. Får dock en klump i magen när jag plockar i resterna från husvagnsrenoveringen förra sommaren, lade ner så mycket arbete på min sommarvagn och fick endast en helg i den och bilen som också är borta..

Balkongen är vårstädad, ej helt klar, fönster ska tvättas (måste ha hjälp plocka ner rutorna) och golvet torkas MEN sommarsängen är bäddad och klar! 





Ved i vedförrådet - det ska fyllas helt.





Ved staplad mot baksidan av garaget - behöver ett större vedförråd!





Sommarsängen :))





Paradisdträdet har fått flytta ut.









Grodprinsen är nöjd!


Nu är det dags för en dusch, sedan ska jag tända lite ljus och lägga mig ute på balkongen med en spännande deckare, kanske ligger jag kvar hela natten.


Kommentarer
Postat av: Tessa

Men ååå vad mysigt :) det är sådan här gånger jag längtar att bo söderut igen, sommaren ÄR längre.

Jag förstår att det är jobbigt att se förra sommarens stora passion - husvagnen. Tror du att du blir med ny husvagn?

2011-04-23 @ 01:07:38
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback