Innehåll


RSS 2.0

Loviskavalkad

Bästaste Lovis ska vara hos mig några dagar - det går inte beskriva hur mycket jag tycker om den här söta lilla ungen.

Min bror Mattias hade gjort iordning för lite grillning så vi tog med lite korv och gick över (vi bor grannar). Det fick blir tjocka tröjor då den varma vårsolen hade försvunnit.



Lovis spatserade iväg med raska steg och som vanligt ett stort leende.





Ville absolut inte ha hjälp utan skulle äta själv.





Vilket hon gjorde med bravur - en hel tjock grillkorv lyckades hon äta upp.






Det var riktigt roligt att grilla korv.






När magen var mätt så höll hon även tacktal :)



Efter ett tag blev det ganska kallt så mormor och Lovis gick in, tände kaminen och tappade upp ett kvällsbad. Det var både skönt och roligt men när när Alexander dök upp tyckte Lovis att det skulle vara på sin plats med lite ytterligare kvällsmat.




Nybadad med pyjamas i Alexanders knä snodde lilla filur-Lovis åt sig lite skinkmacka innan det var dags för kvällen.

Nu återstår bara mormormys :))


Kommentarer
Postat av: Annika

Hon är bara för härlig ungen alltså! =) Vilket charmtroll - ha jättemysiga dagar nu med godingen Annelie!! Kram Annika

2011-04-12 @ 20:46:47
Postat av: Tessa

Men hon ser ju ut som en flickversion av Emil i Lönneberga, lyser BUS i de där ögonen :-D hon är bara FÖR go :)

2011-04-13 @ 00:11:13
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Anneli H

Det ska jag ha Annika! Tessa - jag tror det är "vilda bebin" dom har fått :D - du har väl sett dom böckerna ;)

2011-04-13 @ 09:40:44
URL: http://mittilivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback