Innehåll


RSS 2.0

Händer som river..

Förkylning, infektion och feber är sådant som urtikariahäxan gottar sig i då får hon tillfälle att leva ut hela sitt register. Kroppen är tung, slö och seg som att simma i lera, man försöker men det tar emot och går trögt.

En vän genom "nätet" som tyvärr också lider av urtikaria är riktigt duktig på att måla och skildrar sjukdomen i sina bilder, Strange Glue, hennes bilder av händer som river överallt och som har svårt komma åt har följt mig hela natten. Hade önskat en öm famn som milt omslutit mig i försök att lindra det inre vulkanutbrottet, någon som försiktigt hindrat mina händer från att riva på den redan uppsvullna brännande huden.

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för reklamen :)

2010-09-27 @ 15:28:26
Postat av: Tessa

Talande bilder, usch det måste verkligen vara en hemsk häxa att ha boende i sig. Kram på dig.

2010-09-27 @ 19:24:39
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Maria

Ja, det är verkligen för jävligt!!! Sitter själv här med uppkliade sår på fötterna och det kliar och kliar bara ännu mer. Knappt hinner de gamla såren läka förrän det är dags igen :( Föreställ er typ 20 färska myggbett på vardera fot. Så trött på detta och då har jag bara haft så här kul sedan något år tillbaka. Fatta att bloggaren haft detta tvivelaktiga nöje i 17 år!!! Kram!!!

2010-09-28 @ 00:56:38
Postat av: Magda

Krya på dig vännen!

2010-09-30 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback