Innehåll


RSS 2.0

Lyx - ren och skär lyx!

Har en längre tid funderat på att skaffa mig en massagefåtölj och efter min lilla "vurpa" på E20 då uppenbarligen diskarna i ryggen fick sig ytterligare en liten törn så känns det än mer angeläget att unna mig lite kroppslig "rekreation". Läst om diverse olika modeller på massagefåtöljer och eftersom jag som vanligt aldrig kan bestämma mig så hade jag förväntat mig ett eventuellt beslut någon gång i december - ja, jag vet.. men så illa är det med min beslutsångest.

Men så idag eller rättare sagt igår dök den upp proffsmassagefåtöljen i megaformat, ett demoexemplar från ett företag som hyr ut fåtöljer till andra företag. Hörde av mig till säljaren igår och har gått som på nålar och inte vetat hur jag skulle göra, nämnde lite försynt här hemma mina tankegånger om ett eventuellt köp och det stora jublet bröt ut. Med fullt stöd i ryggen tog jag beslutet att "slå till", hörde av mig till försäljaren som bekräftade att just den fåtölj jag ville ha fanns kvar och kom överens om att jag ska hämta den i morgon.

Företaget som har agenturen och säljrättigheterna för denna fåtölj har kontor och utställningslokal endast ca sju mil härifrån och det är där min fåtölj finns - kan det bli bättre?

En massagefåtölj med ALLT man kan tänka sig - massage för hela kroppen inklusive fötter, armar/händer, värme, luftkuddar, dvd, mp3 spelare, avslappningsmusik, färdiga program med olika tekniker, punktmassage m.m. + full garanti. Vad den kostar tänker jag inte tala om men jag kan säga så mycket som att ordinarie pris är lika mycket som min bil kostar - men priset jag får ge är företagets inköpspris.

Ren lyx och jag är så oerhört glad och tacksam för att jag har möjlighet till det och kan den hjälpa till att lindra smärta och ge avslappning så är det värt varenda krona!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback