Innehåll


RSS 2.0

Elektriska stolen testad!

Massagefåtöljen är installerad, testad och till full belåtenhet men det lär väl ta ett tag innan man satt sig in i alla funktioner.

Den scannar av kroppen och ställer in rätt storlek och kroppslängd, man kan ändra vidd på "händerna", var den ska "knåda", på en liten fläck eller från huvud ner till fötterna. Luftkuddarna kan justeras i styrka likaså vibrationer, massagehastighet, kraft samt den infraröda värmen. Vill man ha musik kan man stoppa i en dvd eller använda det medföljande usb-minnet alternativt koppla egen mp3-spelare till stolen - önskar man sedan massagen synkroniserad med musiken så fixar man det med ett knapptryck. Det går att välja en mängd olika massagetyper eller färdiga program, man kan vara sittande, halvliggande eller ligga helt plant. Jag var dock lite orolig att det skulle dyka upp någon med en fråga om "min sista önskan" när jag låg där med händer och fötter fastspända, sladdar kopplade till stolen och digitala skärmar som blinkade.

Ja det mesta verkar finnas i det här elektriska monstret - det är bara påse på magen och droppflaska som fattas för att man inte skulle behöva resa sig överhuvudtaget. Skämt åsido, för min del får jag ta det lite försiktigt i början, det gör ruskigt ont i rygg och nacke så det gäller att försöka slappna av så mycket jag kan. Massagen djupt ner i ländryggen, rumpan, vaderna och fötterna var riiiiktigt skön. Har en förhoppning om att en stund i stolen varje kväll innan läggdags ska mildra smärtan på natten. Får göra en utvärdering när jag lärt mig hantera alla funktioner och använt stolen under en längre tid.

Just nu känner jag mig sååå nöjd med mitt köp så katten och jag spinner ikapp. Har ytterligare en idé såg att företaget som säljer / hyr ut stolarna tog 80 kr för 15 min så jag tänkte ställa en spargris bredvid (hehe). Nu är det nog med bra idéer för idag, är trött som ett ägg i både kroppen och huvudet.

Tog en bild, i dåligt ljus, på min hemlige älskare, vet inte vad jag ska kalla honom - don Juan kanske :))





Kommentarer
Postat av: Magda

Vilken grej, har en kompis som har en enklare variant och den är suverän!

Skivan FÅR du av mig, så det så! Kram på dig

2010-10-20 @ 13:29:47
Postat av: Tessa

Männ värsta "lyyyyx´n" som vi säger i Norrland :)

2010-10-20 @ 19:13:04
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Victoria

Åh vad avis jag är! Vill ha jag också.

nästa gång vi kommer och hälsar på.. kanske man får prova :)



/victoria

angelicas svägerska :)

2010-10-21 @ 10:31:20
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Magda - ja den är verkligen helt suverän bättre än vad jag trott. TACK för skivan!!

Tessa - det ÄR lyx, jag lovar!

Victoria - Du får jättegärna fastna i den när ni kommer hit och ja - det såklart att ni blir svägerskor jag ska göra allt jag kan - har man hittat en bra svärson måste man ju göra allt för att ha honom kvar :D :D

2010-10-21 @ 21:33:38
URL: http://mittilivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback