Innehåll


RSS 2.0

En dag till...

Ytterligare en dag, bara en kväll och en natt så är det i morgon. Om varje dag blir "pyttelite" bättre än dagen innan - då är det bra.

* * * 


Alla skulle ha en "Lovis". En Lovis gör så att man blir varm i hjärtat och måste skratta och man får det godaste leendet tillbaka som man någonsin kan få.

Jag har en Lovis här hos mig nu, hon ligger inne i sin säng här hemma hos mig och sover. Den söta lilla "fullibusLovisen" som är "solen i mitt liv".





* * *

... i morgon är en annan dag ... lilla fluga..




Kommentarer
Postat av: Tessa

Jaa jag verkligen längtar efter att få träffa lilla Lovisen :)åhh vad vi ska busa hon och jag då så jag får se den där gosiga busblicken på riktigt som jag bara sett på bild :-D

2010-05-12 @ 01:35:24
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback