Innehåll


RSS 2.0

Just idag är jag stark


Just idag är jag stark, just idag mår jag bra.
Idag kan ingen såra mig, ingen kan göra mig illa.
Jag sliter bort stämpeln med misslyckad i pannan
slår mig för bröstet och tror mig kunna klara allt.
Jag har väntat så länge på just denna dag
fast jag vet att i morgon är den över.
Då ska jag hålla den i minnet kvar
så det inte dröjer tills den kommer igen.
För just idag är jag stark, just idag mår jag bra
jag förs framåt av kraftiga vindar
jag har tron på mig själv på min sida.
Jag har längtat så länge på just denna dag
den ger lust när den kommer.
Låt mig få hålla känslan kvar,
låt mig få tro på lycka och glädje.

 


Kommentarer
Postat av: Tessa

En sådan kämparlust man får då man hör den låten :)

2010-05-06 @ 12:38:02
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback