Innehåll


RSS 2.0

Skitgöra

Ibland känns det som allt bara går emot...  som grädde på moset är det stopp i avloppet  vilket gjort att hela badrummet på bottenvåningen svämmat över två gånger senaste dagarna. Trodde först det var slangen i duschen som lossnat men blev idag varse problemet när det var stopp i toa-stolen och kunde konstatera att stoppet är ute i gatan. Försökt få loss på stoppet genom att öppna rensbrunnarna utanför huset och köra med rensbandsförsedd högtryckstvätt - jag lovar att det finns trevligare saker att ägna sig åt, känns som jag fortfarande luktar bajs. Har också torkat, torkat och åter torkat våta golv samt ställt in en avfuktare, i morgon ska jag ringa ansvarig för avlopp hos kommunen och begära rensning av rören i gatan - tyvärr inte första gången och problemet är rötter som nästlat sig in i rören.

Funderar på att säga upp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback