Innehåll


RSS 2.0

Jag tror, jag vet..

* * *

Jag trodde på mig,
jag trodde jag var bra.
Jag trodde jag dög,
jag trodde jag var trygg.
Jag trodde jag var stark,
jag trodde jag klarade allt.
Jag trodde på kärlek,
jag trodde på min känsla.
Jag trodde på allt jag hade,
jag trodde inget kunde rubbas.
Jag trodde  smärta inte fanns,
jag trodde hjärtan inte kan blöda.

Jag vet jag kan,
jag vet jag är bra.
Jag vet jag duger,
jag vet jag är trygg.
Jag vet jag är stark,
jag vet jag klarar allt.
Jag vet min kärlek gör ont,
jag vet min känsla.
Jag vet inget är som det ska,
jag vet marken rämnar.
Jag vet smärta finns,
jag vet hjärtan blöder.

Jag vill inte veta mer,
jag vill inte orka.
Jag vill inte klara mer,
jag vill inte gråta.
Jag vill inte tänka mer,
jag vill inte känna.
Jag vill inte mista mer,
jag vill inte falla.
Jag vill inte vackla mer,
jag vill inte tveka.
Jag vill inte sjunka mer
jag vill inte drunkna.

Jag tror jag vet jag vill älska dig,
men vill du älska mig?

* * *


Love Hurts by AnyAnemona


Kommentarer
Postat av: Tessa

Att inte vet i fall man är älskad av någon man älskar är bland det smärtsammaste man kan uppleva.

2010-04-25 @ 21:23:29
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback