Innehåll


RSS 2.0

Vakna nu Anneli!

Denna spelades på radion i början på nittio-talet, jag tyckte det var lite "skämmigt" att höra mitt namn hela tiden samtidigt som det kändes lite smickrande att man använde just mitt namn som var populärt på 60-talet och hyfsat ute sedan dess. Har alltid trivts med mitt namn, aldrig haft så mycket funderingar över det, dock skulle jag nog behöva lyssna lite på uppmaningen i låten - behöver verkligen vakna upp, varit seg och "ligger efter" med en hel del här hemma.



Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, tänk då alla underbara låtar med mitt namn i titeln :D

2010-11-30 @ 23:41:03
Postat av: Anneli H

Maria - ja precis - och helt plötsligt sjunger dom om mig ;))

2010-12-01 @ 10:21:41
URL: http://mittilivets.blogg.se/
Postat av: J.H

Hej där

Hittade detta inlägg av en ren slump när jag letade efter eventuella sajter som sålde hans skivor. Jag saknar Magnus musik. Det här var en toppenlåt. Så jag tycker inte att du ska skämmas ;)

2011-12-28 @ 00:07:30
Postat av: Anneli

Tack J.H! Han har också gjort en fin version av Taubes "Här är den sköna sommaren". Ja, det är synd att han inte gett ut mer, håller med!

2011-12-28 @ 10:37:16
URL: http://mittilivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback