Innehåll


RSS 2.0

Ingen bra natt ingen bra dag!

Haft lite extra jobbigt några dagar, nacken värker, klådan (urtikarian) finns såklart som vanligt och i natt även med svullnad i ansiktet främst runt ögon. Är väldigt trött men ska gå ut och sätta på radion i garaget och fortsätta fixa med husvagnen en stund - det rensar huvudet och jag får annat att tänka på. Sedan blir det nog soffan och EM i simning i eftermiddag. Tog en bild av mitt svullna ansikte tänkte visa för alla som inte vet så mycket om denna sjukdom hur det kan se ut i just ansiktet, men jag klarade inte lägga upp den. Vill helt enkelt inte visa mig när jag ser ut så här, svullna kinder och små springor till ögon.

Har haft en tanke att försöka skriva om Kronisk Autoimmun Urtikaria (CAU) eftersom det för många är en ganska okänd sjukdom. Lite om sjukdomen och hur jag upplever den finns under Arkiv och Medicin / Sjukdom där jag även lagt upp bilder på hur jag kan se ut på kroppen under ett utbrott, det har inte blivit så mycket mer än så. Försöker så mycket jag kan ignorera symtomen och göra det jag känner för trots att sjukdomen gör sig ständigt påmind. 

Väntar nu på att läkaren ska höra av sig med eventuellt förslag på försök med annan behandling.  




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback