Innehåll


RSS 2.0

Det lilla i vardagen ♥

Saknar det "lilla" i vardagen, det som jag förut aldrig reflekterade över det som var så självklart. Den där "klappen" på axeln, någon att kratta löv med eller bara ta bilen och åka en sväng tillsammans med. Småbråka och stjäla en kram av i trappan på väg ut.. någon som säger att jag ser bra ut oavsett vad jag tar på mig och som inte ser att jag bytt gardiner. En hand som smeker mitt ben i bilen hem efter en sen fest ♥

De små sakerna i vardagen - jag saknar dem - de förgyllde mitt liv!

I was aiming for the sky, ended up flat on the ground
But once again the sun is rising, I better keep on walking
Keep on walking

 


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja lite vuxenuppskattning i från någon speciell...

2010-08-08 @ 21:03:04
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: En tjej, en hund, en husvagn

Tack, trevligt att det uppskattas! (Jag älskar som bekant både att tycka och skriva så varför då interecensera?) :)

2010-08-09 @ 21:13:00
URL: http://www.entjejenhundenhusvagn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback